Вправи на подолання страху

Допомога дитині

Весняні зміни у природі.

Проведемо спостереження з дітками за явищами природи,на прогулянці ми розглянемо бруньки на деревах,що з ними відбувається? Бруньки збільшились,набубнявіли,стали мякенькими. За квітами на квітнику ,що з ними відбувається? Зверніть увагу на кімнатні рослини,при потребі підливаємо. Прочитайте віршик про весну Ішла весна-красна У синій хустинці Несла весна-красна У скриньці гостинці Ягнятам-травицю, Гусятам-водицю, Каченятам -ряску, А малятам-казку. Яка пора року зараз?(Весна) Які ще прикмети весни ви знаєте?(Сонце світить яскравіше і пригріває,ночі стали коротшими,а дні довшими,люди поміняли зимовий одяг на весняний, природа прокидається від зимового сну, прилітають птахи,будують гнізда і висиджують пташенят.

Нирка М.С.

Дружба

Дружать хлопчики й дівчатка, В лісі дружать всі звірятка. Дружать ріки і струмки, Дружать гори і горбки. Якщо друг у тебе є- Життя радісним стає. Разом можна все зробити То ж без друга не прожити.

Нирка М.С.

Заряджайся

Робимо зарядку 1.Потягування на пальчиках вгору- 5 рази 2.Присідання -5р 3.Повороти тулуба вправо -вліво- по 5 р 4.Повороти тулуба вперед-назад - по 5 разів 5.Стрибки на місці -5 р 6.Ходьба на пальчиках 7.Ходьба на п'ятках-5 р 8.Ходьба на зовнішній стороні стопи-5 р 9.Ходьба на внутрішній стороні стопи-5 р

Нирка М.С.

11.04.2022

Сонце – джерело життя на Землі Ідея: поглиблювати уявлення дітей про Сонце як небесне світило, про залежність життя на Землі від сонячного світла і тепла; ознайомити з елементарними географічними поняттями; навчати поєднувати безпосередні спостереження і прості дослідження; викликати пізнавальний інтерес до об’єктів та явищ природи.

Нирка М.С.

Бесіда «Кому потрібне сонечко» Обговорення: Що робить сонце для людини? Для чого сонце рослинам? Чи потрібно сонячне тепло тваринам? Чому? Що б було, якби зникло сонце? Я починатиму речення, а ви добиратимете порівняння. • Сонце кругле, як… (куля, м’яч, апельсин, диск, тарілочка, голова, колесо тощо). • Сонце гаряче, як… (вогонь, багаття, піч, праска, лампа). • Сонце яскраве, як… (лампа, ліхтарик, вогники на ялинці, золото, намисто). Розкажіть дітям — Сонце — це зоря в неосяжному небесному просторі. Це величезна вогняна куля, дуже-дуже гаряча. Але нам вона здається невеликою, бо розташована так далеко від Землі, що й уявити важко. — Уявіть, що лампа — це Сонце, а наші долоньки — Земля. Включіть лампу. — Простягніть долоньки. Що ви відчули? — Так, тепло. Ось так нас зігріває сонце. Чи завжди воно гріє однаково? — А які прислів’я про сонечко ви знаєте? Орієнтовні відповіді 1. Взимку сонце світить, та не гріє. 2. Сонце гріє, сонце сяє, вся природа воскресає. 3. Сонце блищить, а мороз тріщить. — У яку пору року сонце віддає найбільше тепла? А найменше? — Саме завдяки Сонцю змінюються пори року на Землі. Земля рухається навколо нього. Різні її частини отримують не однакову кількість тепла. — Зараз ми пограємо в гру. Гра «Добирай, називай» «Сонце навесні що робить?» (Веселить, ласкає, гріє, пригріває, пестить, зігріває.)

Нирка М.С.
У СОНЕЧКА В ГОСТЯХ (книга для читання)
Гра медитація
Гра -медитація  Я -сонце
Хай діти уявлять,що вони сонечко,і їхні ручки і ніжки-це промінчики.І що помічники зігрівають своїм теплом?Діти називають предмети,які вони б зігріли.

Намалювати малюнок Сонечко,хто чим хоче ,олівцями ,фарбами,фломастерами.

Вітання сонечка!

Сонця промінь нас вітає! Каже нам, що в цьому Світі Неможливого немає — Треба променю радіти. Він крізь хмари всі проб’ється, Подарує нам надію, І з теплом нам посміхнеться! І здійснить всі наші Мрії!

Нирка М.С.

Вас вітає офіційний сайт